Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Ιδού τι γράφει το Κοράνι για την δημιουργία του ανθρώπου, τις γυναίκες και το δάρσιμό τους, την μοιχεία, τον παράδεισο και τους μουσουλμάνους μετανάστες.


Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο από σπέρμα, οι άνδρες είναι ανώτεροι από τις γυναίκες και μπορούν να τις δέρνουν, στον παράδεισο με πράσινα εσώρουχα, όσοι μουσουλμάνοι μετανάστες υπέφεραν για τον Αλλάχ θα ανταμειφθούν καλά σ’ αυτόν τον κόσμο και στον άλλον ακόμη καλλίτερα. Αυτά είναι γραμμένα στο ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων, το Κοράνι και τα οποία είναι σε πλήρη αντίθεση με την δυτική αντίληψη για αντίστοιχα θέματα, οπότε η συνύπαρξη των δύο κόσμων, ευρωπαϊκός και ισλαμικός, σε κοινό έδαφος είναι επιτευκτή μόνο με τυραννία.
Στο προηγούμενο άρθρο μας Ιδού τι γράφει το Κοράνι για τον Χριστό, τους χριστιανούς και τις τιμωρίες που τους περιμένουν αν δεν γίνουν μωαμεθανοί, φανερώθηκαν πολλά από αυτά που δεν ακούγονται αλλά και που δεν αναφέρονται από ανθρώπους που θα έπρεπε να ενημερώνουν τους πολίτες αυτής της χώρας. Για μια ακόμη φορά αναλαμβάνουμε εμείς εδώ στο pentapostagma.gr το ρόλο αυτό.
Αφετηρία της περιηγήσεως στα εδάφια του Κορανίου είναι η δημιουργία του ανθρώπου. Σύμφωνα με το Κοράνι ο άνθρωπος πλάσθηκε από σπέρμα.
Στο 80,18-19 γράφει: 18. Από τι υλικό τον έπλασε; (ενν. τον άνθρωπο) 19. Από μια σταγόνα σπέρμα. Τον έχει πλάσει κι έπειτα τον σχημάτισε σε κανονικές αναλογίες.
Στο 23,14: Έπειτα δημιουργήσαμε το σπέρμα σε θρόμβο από πηκτό αίμα, και δημιουργήσαμε το θρόμβο σε (έμβρυο) σβώλο συμπαγή, και δημιουργήσαμε το συμπαγή σβώλο σε κόκκαλα και ντύναμε (περιβάλαμε) τα κόκκαλα με σάρκα, κι έπειτα σχηματίσαμε απ’ αυτό ένα άλλο (νέο) πλάσμα. Ας είναι ευλογημένος ο ΑΛΛΑΧ, ό άριστος των δημιουργών.
Στο 22,5: …σας έχουμε πλάσει από χώμα, έπειτα από σπέρμα, έπειτα από θρόμβο αίματος, έπειτα από ένα κομμάτι σάρκας, που έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσεται ή όχι στη ζωή μόνο και μόνο για να αποδείξουμε, (τη δύναμή Μας) σ’ εσάς. Κι σταθεροποιούμε όποιον θέλουμε να παραμείνει στη μήτρα (της μητέρας του) για ένα χρονικό διάστημα.
Στο 16,4: Έπλασε τον άνθρωπο από μια σταγόνα σπέρματος, κι αλλοίμονο! Αυτός ο ίδιος (ο άνθρωπος) έγινε ανοικτός ανταγωνιστής (ενν. του Αλλάχ).

Μετά την δημιουργία του ανθρώπου έχουμε τον πολλαπλασιασμό του επί της γης, αλλά οι μουσουλμάνοι ντρέπονται όταν γεννούν κορίτσια. Η είδηση γεννήσεως κοριτσιού είναι άσχημο νέο. Δεν τα θέλουν αλλά θέλουν αγόρια, γιατί αυτά θεωρούν ευτυχία.
Γράφει στο 16,57-59: 57. Κι εκχωρούν στον ΑΛΛΑΧ τα κορίτσια! Δόξα στον ΑΛΛΑΧ! Ο ΑΛΛΑΧ είναι ανώτερος. Για τον εαυτό τους (εκχωρούν) ότι επιθυμούν (δηλ. τα αγόρια). 58. Κι αν φτάσει σ’ έναν απ’ αυτούς το νέο για (τη γέννηση) ενός κοριτσιού, (τότε) σκοτεινιάζει το πρόσωπό του και ενδόμυχα λυπάται και γεμίζει απ’ αργή. 59. Κρύβεται από ντροπή προς τους συνανθρώπους του επειδή έχει λάβει άσχημα νέα! Μήπως θα πρέπει να το κρατήσει (υπομένοντας) την περιφρόνηση, ή να το θάψει στο χώμα; Τι άθλια απόφαση που θα πάρουν!


Στο 68,14: επειδή – τάχα –έχει πλούτο και (πάρα πολλά) αγόρια.
Από την γέννησή τους τα θήλεα έχουν πρόβλημα. Αργότερα, όταν έρθει ο καιρός για γάμο, οι μουσουλμάνοι θεωρούν τις άπιστες, δηλαδή τις μη μουσουλμάνες, χειρότερες από τις δικές τους που είναι οι πιστές. Οπότε καταλαβαίνει κανείς πως βλέπουν οι μουσουλμάνοι μετανάστες τις χριστιανές. Το Κοράνι δίνει οδηγίες και για τον γάμο.
Γράφει στο 2,221: και μην παντρεύεστε άπιστες γυναίκες (ειδωλολάτρισσες) μέχρις ότου πιστέψουν. Μια σκλάβα που πιστεύει, είναι καλύτερη από μια άπιστη, ακόμα κι αν σας γοητέψει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους, μέχρις ότου πιστέψουν. Ένας σκλάβος που πιστεύει είναι καλύτερος από έναν άπιστο, ακόμα κι αν σας γοητέψει.
Εντυπωσιάζει η λέξη «σκλάβα». Στο εδάφιο 4,3 είναι γραμμένο το ότι επιτρέπεται στους μουσουλμάνους να παντρεύονται πολλές γυναίκες ή ακόμα και σκλάβες ή αιχμάλωτες.
Γράφει λοιπόν στο 4,3-4: 3. Κι αν φοβάστε ν’ αδικήσετε τις ορφανές (σε περίπτωση γάμου) τα ορφανά, τότε παντρεύεστε άλλες δύο ή τρείς ή τέσσερις γυναίκες της εκλογής σας. Κι αν όμως φοβάστε ακόμη μήπως τις αδικήσετε τότε, να παντρεύεστε μόνο μία, ή όποιες έχετε αιχμάλωτες κι αυτό για να σας προφυλάξει απ’ το να φερθείτε άδικα. 4. Και να δίνετε στις γυναίκες –που παντρεύεστε- τη νόμιμη προίκα τους για χάρισμά τους. Αν όμως, θεληματικά σας επιστρέψουν μέρος της, τότε πάρτε το, κι απολαύστε το με ενάρετη ευδιαθεσία.
Η επιβολή των ανδρών στις γυναίκες είναι απεριόριστη και μπορούν να τις κάνουν ότι, όπως και όταν θέλουν, εκτός και αν έχουν βλαβερή μόλυνση. Δηλαδή… έχουν περίοδο.
Στο 2,223 γράφει: Οι γυναίκες σας είναι για σας, όπως η καλλιεργήσιμη γη. Καλλιεργείστε την όποτε κι όπως θέλετε. Όμως προηγούμενα κάνετε μια καλή πράξη για την ψυχή σας και να σεβαστείτε τον ΑΛΛΑΧ, και μάθετε ότι πρόκειται να Τον συναντήσετε (στη μέλλουσα Ζωή). Κι ανάγγειλε (ω Μουχάμμεντ) στους Πιστούς τα καλά νέα.

Στο 2,222: Σε ρωτάνε για την περίοδο των γυναικών. Απάντησε: Είναι βλαβερή μόλυνση. Γι’ αυτό μην κάνετε συζυγικές σχέσεις με τις γυναίκες που έχουν την περίοδό τους και μην συνουσιαστείτε μ’ αυτές μέχρις ότου γίνουν καθαρές. Όταν όμως εξαγνιστούν, μπορείτε να τις πλησιάσετε όπου σας διέταξε ο ΑΛΛΑΧ. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά εκείνους που μετανοούν, καθώς αγαπά τους καθαρούς κι αγνούς.

Οι άντρες μπορούν να δέρνουν τις γυναίκες εφ’ όσον είναι ανώτεροι, ελέω Αλλάχ. Μπορούν να τις δέρνουν ακόμη και αν υποψιάζονται, φοβούνται, ότι ΘΑ τους παρακούσουν.
Στο εδάφιο 4,34 γράφει: οι άνδρες, είναι προστάτες κι οι κύριοι των γυναικών, γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες απ’ τις γυναίκες, κι επειδή ξοδεύουν απ’ τις περιουσίες τους. Γι’ αυτό οι ενάρετες γυναίκες πρέπει να είναι με ευσέβεια πειθαρχικές, κι όταν ο άντρας τους απουσιάζει πρέπει να προστατεύουν ό,τι τους ανέθεσε ο ΑΛΛΑΧ να φυλάγουν. Όσο για τις γυναίκες εκείνες, που φοβάστε για την παρακοή τους συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά. Αν όμως επιστρέψουν, στην υπακοή, μην χρησιμοποιήστε εναντίον τους μέσα ενοχλητικά, γιατί ο ΛΛΑΧ είναι Πανύψηλος, Μεγάλος, πάνω απ’ όλους σας.

Εδώ πρέπει να επισημανθεί, σχετικά με το δάρσιμο των γυναικών, και λαμβάνοντας υπόψιν τις δυσκολίες της μεταφράσεως, ότι ενώ στην ελληνική μετάφραση γράφει «να τις δείρετε ελαφριά» στην αντίστοιχη αγγλική γράφει «να τις δείρετε» και μεταξύ παρενθέσεων γράφει «(ελαφριά, αν αυτό είναι χρήσιμο)». Η διαφορά είναι εμφανής.


Οι συζυγικές σχέσεις επιτρέπονται κατά την διάρκεια της νηστείας, αλλά μόνο την νύχτα. Την ημέρα απαγορεύονται. Επίσης, την περίοδο της νηστείας απαγορεύονται το φαγητό και το ποτό την ημέρα, αλλά επιτρέπονται την νύχτα. Το πόσο θα πιεί ο καθένας έχει όριο. Αλλά το όριο, δεν έχει όριο. Μπορεί κάποιος να πιεί τόσο που να είναι σε θέση να ξεχωρίσει το φως από το σκοτάδι. Την ημέρα από την νύχτα. Αν δεν μπορεί να τα ξεχωρίσει σημαίνει ότι υπερέβη το όριο και δεν μπορεί να πάει στο Τέμενος για προσευχή.
Γράφει στο 2, 187: Επιτρέπεται, τη νύχτα των ημερών της νηστείας, συζυγική σχέση. Είναι το προφύλαγμα για σας και σεις το δικό τους προφύλαγμα ο ΑΛΛΑΧ γνώριζε το τι κάνατε κρυφά με αίσθημα ενοχής σας. Αλλά δέχθηκε τη μετάνοιά σας και σας συγχώρεσε. Έτσι τώρα συνδεθείτε με τις γυναίκες σας κι αναζητείστε ό’τι ο ΑΛΛΑΧ νομοθέτησε για σας, και φάτε και πιείτε σε σημείο που να μπορείτε τη χαραυγή να ξεχωρίζετε την άσπρη ακτίνα της χαραυγής από το σκοτάδι της νυκτός. Έπειτα συμπληρώστε τη νηστεία σας μέχρι τη νύχτα. Στο διάστημα αυτό μη πλησιάσετε τις γυναίκες σας, και όταν είστε απομονωμένοι για προσευχή στα Τεμένη μη πλησιάσετε τις γυναίκες σας αυτά είναι τα απαγορευμένα όρια του ΑΛΛΑΧ. Μη τα πλησιάσετε καθόλου. Έτσι φανερώνει ο ΑΛΛΑΧ τα σημεία (τους νόμου Του) στους ανθρώπους, για να προφυλαχθούν.



Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην καθαριότητα του σώματος, κυρίως όταν κάποιος πρόκειται να πάει να προσευχηθεί στο Τέμενος. Γι αυτόν τον λόγο έξω από τα Τεμένη υπάρχουν βρύσες. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάποιος έχει έρθει σε επαφή με γυναίκα ή πήγε για… φυσική του ανάγκη και δεν υπάρχει νερό; Αν δεν υπάρχει νερό, θα υπάρχει χώμα ή άμμος. Τριφτείτε με αυτά για να καθαριστείτε, είναι η εντολή.
Γράφει στο 5,6: Ω! σεις που πιστέψατε! Αν πρόκειται να προσευχηθείτε πλύνετε τα πρόσωπά σας και τα χέρια σας μέχρι τους αγκώνες, τρίψετε (με νερό) τα κεφάλια σας και πλύνετε τα πόδια σας μέχρι τους αστραγάλους. Αν είστε εθιμοτυπικά ακάθαρτοι, τότε πλύνετε όλο σας το σώμα. Αν όμως είστε άρρωστοι, ή ταξιδεύετε και κάποιος από σας έρχεται μετά από φυσική του ανάγκη, ή αν έχετε έρθει σ’ επαφή με γυναίκες και δεν βρίσκετε νερό, τότε πάρτε καθαρή άμμο ή χώμα και τρίψτε μ’ αυτό το πρόσωπο και τα χέρια σας. Ο ΑΛΛΑΧ δεν επιθυμεί την ταλαιπωρία σας, αλλά να σας εξαγνίσει και να συμπληρώσει τη Χάρη Του σε σας, μήπως και γίνετε ευγνώμονες.


«Εθιμοτυπικά ακάθαρτοι», σύμφωνα με τις επεξηγηματικές σημειώσεις του Κορανίου, είναι αυτοί οι οποίοι έχουν έρθει σε επαφή με την γυναίκα τους ή είχαν σεξουαλική σχέση με άλλη γυναίκα.
Στην περίπτωση που έρθει χωρισμός, η γυναίκα πρέπει να περιμένει τρείς μήνες. Υπάρχει λόγος. Αλλά στην περίπτωση που ο άνδρας χωρίσει την γυναίκα του για τρίτη φορά δεν μπορεί να την ξαναπαντρευτεί.
Στο 2,228 γράφει: Οι χωρισμένες γυναίκες πρέπει να περιμένουν να περάσουν τρείς μηνιαίοι περίοδοι της μηνιαίας αδιαθεσίας τους. Κι αν πιστεύουν στον ΑΛΛΑΧ και την Εσχάτη Μέρα δεν τους επιτρέπεται να φυλάξουν μυστικό, ό’τι ο ΑΛΛΑΧ δημιούργησε στη μήτρα τους. Κι οι άνδρες τους, κατά το χρονικό αυτό διάστημα, είναι προτιμότερο, αν θέλουν διόρθωση της συζυγικής ζωής, να τις ξαναφέρουν πίσω. Κι οι γυναίκες, σύμφωνα μ’ ό’τι είναι δίκαιο, θα έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως οι υποχρεώσεις, οι άνδρες δε, υπερέχουν ένα βαθμό πιο πολύ. Κι ο ΑΛΛΑΧ είναι Πανίσχυρος, Σοφός.
Στο 2,230: Κι αν ο άνδρας χωρίσει οριστικά (για Τρίτη φορά) τη γυναίκα του δεν μπορεί, μετά από αυτό, να την ξαναπαντρευτεί, παρά μόνο αν αυτή έχει παντρευτεί άλλον άνδρα, κι αυτός τη χωρίσει επιτρέπεται γι’ αυτούς να ξαναπαντρευτούν υπό τον όρο να αισθάνονται ότι μπορούν να τηρούν τους ορισμούς του ΑΛΛΑΧ. Κι αυτά είναι τα όρια του ΑΛΛΑΧ που τους ξεκαθάρισε σ’ εκείνους που έχουν κατανόηση.
Υπάρχει και το δικαίωμα αντικατάστασης συζύγου, αλλά χωρίς επιστροφή της προίκας.
Γράφει στο 4,20: Αν αποφασίσετε να αλλάξετε σύζυγο στη θέση μιας άλλης, κι αν ακόμη έχετε δώσει στη πρώτη για προίκα ένα Κιντάρ (βάρος από χρυσάφι), μην πάρετε απ’ αυτό (το θησαυρό) τίποτε. Μήπως θα θέλατε να το αποσπάσετε με συκοφαντία και με φανερή αδικία;
Επίσης οι γυναίκες δεν μπορούν να αποτελέσουν μέρος κληρονομιάς, χωρίς την θέλησή τους.
Σύμφωνα με το 4,19: Ω! Σεις που πιστεύετε! Δεν σας επιτρέπεται να έχετε τις γυναίκες των πεθαμένων συγγενών κληρονομιά παρά τη θέλησή τους, ούτε να συμπεριφέρεστε μαζί τους σκληρά, ώστε ν’ αποσπάσετε απ’ αυτές ένα μέρος απ’ την προίκα που τους έχετε δώσει, εκτός αν έχουν ενοχοποιηθεί με φανερή αισχρότητα. Αντίθετα, να συμπεριφέρεστε μαζί τους με καλοσύνη και δικαιοσύνη.
Η μοιχεία είναι ιδιαίτερα σοβαρό παράπτωμα στο Ισλάμ και η μαρτυρία του Αλλάχ για το συμβάν είναι ιδιαίτερα σημαντική, όπως σημαντική είναι και η τιμωρία των μοιχών με μαστίγιο παρουσία άλλων πιστών. Οι μοιχοί κατόπιν πρέπει να παντρεύονται μεταξύ τους. Αλλοίμονο όμως σ’ αυτόν που θα κατηγορήσει κάποια γυναίκα για μοιχεία χωρίς τέσσερις μάρτυρες και τρις αλλοίμονο στην γυναίκα που βρεθεί ένοχη μοιχείας, γιατί τότε τον λόγο έχει μόνο ο Αλλάχ.
Γράφει στα 24,6-7: 6. Κι εκείνοι που κατηγορούν τους συζύγους τους (για μοιχεία) και δεν έχουν μάρτυρες, παρά μόνο τον εαυτό τους, η μαρτυρία καθ’ ενός εκ των δύο (αυτών συζύγων) (μπορεί να γίνει δεκτή) αν πάρει τον ΑΛΛΑΧ ως Μάρτυρα τέσσερις φορές στην κατηγορία του (με όρκο) στον ΑΛΛΑΧ ότι λέει την αλήθεια. 7. Κι στο πέμπτο (όρκο) να επικαλείται την κατάρα του ΑΛΛΑΧ πάνω του, αν είναι από όσους ψεύδονται.
Στο 24, 2-4: 2. Την μοιχαλίδα και τον μοιχό να μαστιγώσετε κάθε έναν από τους δύομε εκατό ραβδισμούς. Να μη σας πάρει ο οίκτος –στην περίπτωσή τους- από ό,τι έχει ορίσει ο ΑΛΛΑΧ αν πραγματικά πιστεύετε στον ΑΛΛΑΧ και στην Εσχάτη Ημέρα. Και ας είναι μάρτυρες (παρόντες) της τιμωρίας τους μια ομάδα από πιστούς. 3. Ο μοιχός να μη νυμφεύεται παρά μια μοιχαλίδα ή μια άπιστη κι η μοιχαλίδα να μη παντρεύεται παρά ένα μοιχό ή έναν άπιστο. Κι απαγορεύεται τούτο στους Πιστούς. 4. Κι εκείνοι που κατηγορούν ενάρετες γυναίκες για μοιχεία, κι έπειτα δεν παρουσιάζουν τέσσερις μάρτυρες (για να πιστοποιήσουν τούτο) να τους μαστιγώσετε με ογδόντα ραβδισμούς, και μη δεχτείτε ποτέ πια άλλη μαρτυρία απ’ αυτούς. Γιατί αυτοί είναι οι (πρόστυχοι) παραβάτες.

Στο 4,15: Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας τότε καλέστε τέσσερις μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν, τότε περιορίστε τες στα σπίτια, ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει, εκτός αν ο ΑΛΛΑΧ διατάξει γι’ αυτές κάποιο άλλο μέσο σωτηρίας.


Δείγμα πίστης των γυναικών είναι η ολοκληρωτική κάλυψη του σώματός τους όταν κυκλοφορούν έξω. Τα εξωτερικά τους ρούχα πρέπει να τις καλύπτουν από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Αυτά είναι γραμμένα στο 33,59.

33,59: Ω! Εσύ ο Προφήτης! Να πεις στις συζύγους σου, στις θυγατέρες σου και στις γυναίκες των πιστών, ότι πρέπει να ρίχνουν πάνω τους (όταν κυκλοφορούν) τα (εξωτερικά τους ρούχα) γκαλαμπίες, (που καλύπτουν – από το κεφάλι μέχρι τα πόδια), τούτο είναι πιο κατάλληλο για να αναγνωρίζονται (ως αγνές πιστές) (όσο) και να μην ενοχλούνται. Ο ΑΛΛΑΧ είναι Πολυεύσπλαχνος, Πανοικτίρμονας.
Οι καλοί μουσουλμάνοι θα πάνε στον Παράδεισο, με τα ήδη γνωστά ποτάμια, αλλά εκεί πάλι θα παντρευτούν. Το δε χρώμα των ρούχων που φοράνε στον παράδεισο είναι το πράσινο. Τόσο τα εσωτερικά όσο και τα εξωτερικά ρούχα είναι πράσινα.
Στο 52,20 γράφει: Θα πλαγιάζουν (με άνεση) (ενν. οι άνδρες)πάνω σε θρονιά (της αξιοπρέπειας) τακτοποιημένα δίπλα το ένα στο άλλο. Θα τους παντρέψουμε με όμορφες γυναίκες με όμορφα –μεγάλα- και λαμπερά μάτια.
Στο 38,50-52: 50. Κήποι της Αιωνιότητας, που οι πόρτες τους θα είναι σ’ αυτούς ανοιχτές. 51. Θα πλαγιάζουν στη μέση τους (με άνεση), και θα μπορούν να καλούν για (να τους έλθουν) άφθονα φρούτα και (γλυκά) ποτά. 52. Και κοντά τους θα έχουν σεμνές γυναίκες (για συντροφιά) χαμηλοβλεπούσες – της ίδιας ηλικίας.
Στο 76,21-22: 21. Πάνω τους (θα φορούν) πράσινα ρούχα απ’ αραχνοΰφαντο μετάξι για εσώρουχα κι από βαρύ μετάξι (για εξωτερικά ρούχα) κεντημένο, και στολισμένοι με ασημένια βραχιόλια. Ο Κύριός τους –δε-, θα τους δίνει να πιούν από ένα Ποτό, Αγνό και Καθαρό. 22. “Βέβαια αυτό είναι μια Αμοιβή για σας, και οι Προσπάθειές σας, έγιναν δεκτές κι αναγνωρίστηκαν”.


Το Κοράνι αναφέρεται και για τους καρτερικώς επιβουλευομένους μουσουλμάνους μετανάστες που μερικά εκατομμύρια απ’ αυτούς μετοίκισαν στην προσκαίρως δύσμοιρη Ελλάδα. Όλοι αυτοί που ξενιτεύτηκαν, καταπιέστηκαν, υπέφεραν για τον Αλλάχ, θα τύχουν πολλών καλών σ’ αυτόν τον κόσμο και περισσοτέρων στον άλλο κόσμο γιατί αυτοί είναι ανώτεροι ενώπιον του Αλλάχ. Υπάρχει και ένα κρίσιμο σημείο το οποίο είναι ιδιαίτερα σοβαρό για τους έλληνες, το οποίο ίσως απαλλάσσει τους μετανάστες από κάποιο αδίκημα σε μελλοντικές καταστάσεις. Το Κοράνι τους δίνει δικαίωμα στους πιστούς του να τρώνε σε σπίτια των οποίων το κλειδί είναι στην κατοχή τους. Δεν γράφει όμως με ποιόν τρόπο το κλειδί θα περιέλθει στην κατοχή τους.

Στο 24,61 είναι γραμμένα: Δεν απαγορεύεται στον τυφλό, ούτε στον κουτσό απαγορεύεται, ούτε στον άρρωστο απαγορεύεται, ούτε και στον ίδιο τον εαυτό σας να τρώτε στα σπίτια σας ή στα σπίτια των πατέρων σας ή στα σπίτια των μητέρων σας ή … ή … ή … ή σε σπίτια που το κλειδί τους βρίσκεται στην κατοχή σας, ή σε (σπίτι) φίλου σας.
Στο 22,58: Κι αυτοί που μετανάστεψαν (ξενιτεύθηκαν) για την θρησκεία του ΑΛΛΑΧ και στη συνέχεια φονεύθηκαν ή πέθαναν, θα τους ανταμείψει ο ΑΛΛΑΧ με καλά αγαθά. Ο ΑΛΛΑΧ –πραγματικά- είναι ο καλύτερος Εκείνος που παρέχει τις καλύτερες Προμήθειες.
Στο 16,41: Κι εκείνοι που μετανάστεψαν υπέρ του ΑΛΛΑΧ – μετά που υπέφεραν καταπιέσεις – θα τους βάλουμε (σίγουρα) σε καλό σ’ αυτόν τον κόσμο, ενώ η αμοιβή της Μέλλουσας Ζωής είναι μεγαλύτερη. Αν μόνο γνώριζαν.




Στο 9,20: Εκείνοι που πίστεψαν και μετανάστεψαν και μόχθησαν (μ’ όλα τα μέσα) υπέρ του ΑΛΛΑΧ με τις περιουσίες τους και τον ίδιο τον εαυτό τους, έχουν τον υψηλότερο βαθμό στον ΑΛΛΑΧ , κι είναι αυτοί που θα επιτύχουν (τη σωτηρία της ψυχής τους).
Με το πέρας του δευτέρου και τελευταίου άρθρου σχετικά με το Κοράνι ας κριθούν ορθότερα οι εισβάλοντες παρείσακτοι τηλεδαποί, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από αυτούς προέρχονται από χώρες του σκληρού Ισλάμ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου